In een markt waar snelheid en nauwkeurigheid essentieel zijn,
zorgt fixfin ervoor dat je moeiteloos elk dossier op orde hebt.
Van het eerste klantcontact tot de afronding van de hypotheekaanvraag; fixfin stroomlijnt je processen, minimaliseert foutmarges en zorgt voor optimale klanttevredenheid.
Vergeet complexe workflows; met fixfin beschik je over een gebruiksvriendelijk systeem dat je dagelijks werk vereenvoudigt.
Dit betekent minder administratie en meer tijd voor advies.
Maximaliseer je hypotheekadvies met fixfin; kies ook voor efficiëntie, nauwkeurigheid en supertevreden relaties!
Jouw adviesproces loopt volgens de actuele AFM-richtlijnen.
Dossierchecks, volledigheidscontroles en dossieropbouw.
Vastlegging van alle stappen in het hypotheekproces.
Jouw dossiervorming is optimaal – geen speld tussen te krijgen.
Informatiebeveiliging heeft onze hoogste prioriteit.
fixfin borgt de veiligheid van jouw klantgegevens.
Verstuur hypotheekaanvragen direct naar alle geldverstrekkers.
Bespaar tijd en voorkom dubbele invoer met onze HDN-integratie.
Alle lopende hypotheekaanvragen in 1 helder overzicht.
Zie in één oogopslag verstrekkers, leningdelen en rentevastperiode.
Volledig geautomatiseerd voor jouw gemak en overzicht.
Ontvang reminders, goedkeuringen en andere meldingen in fixfin.
Het hypotheekproces is inzichtelijk van intake tot notaris.
Zowel voor jou als voor je relatie! Bespaar tijd en voorkom vragen.
24/7 inzicht in status via app en web inclusief signalen.
Mis nooit meer een deadline door onze automatische reminders.
Hypotheek afgerond? Dan start automatisch de nazorg.
De hypotheek gaat naar beheer en je nazorg start automatisch.
Kijk 4 weken rond in onze software. Ervaar onze gebruiksvriendelijkheid.
Zie hoe makkelijk het werken met fixfin is en word ook fixfin-fan!
In de cloud werken = overal werken
Werk op de manier die bij je past
Niet downloaden, maar inloggen
Verhoog de productiviteit van je kantoor
Plug & play – inloggen en beginnen
Niets downloaden of coderen
Kies de modules die jij nodig hebt
Schaalbaar; groeit met je bedrijf mee
Enige CRM met cyberrisicozekering!
Verder: AVG proof, 2FA en MITM
ISO/IEC 27001 gecertificeerd
Hypertext Transfer Protocol Secure
Antwoord op de vragen die het vaakst gesteld worden.
Staat je vraag er niet bij? Bel of mail ons gerust!
Ja, je kunt zelfs bepaalde documenten via fixfin uitvragen die de relatie dan weer productsgewijs kan uploaden of toe kan voegen aan het dossier.
Kijk 4 weken rond in onze software. Ervaar onze gebruiksvriendelijkheid.
Zie hoe makkelijk het werken met fixfin is en word ook fixfin-fan!
Ervaar fixfin nu zelf!
Geen gedoe, geen wachttijden – start direct een online demo en ontdek hoe fixfin jouw werk makkelijker maakt.
Binnen 30 seconden werk je in fixfin!
Klik op “Demo starten” en ga direct aan de slag!
Plan direct jouw online demo of belafspraak!
Wil je zien hoe fixfin werkt en welke voordelen het jou biedt?
Boek eenvoudig een online demo of belafspraak met één van onze experts. Krijg live uitleg, helemaal afgestemd op jouw wensen.
Klik op één van de buttons en boek een demo of belafspraak!
fixfin live in actie zien?
Dan zijn er twee opties.
Jij komt bij ons op kantoor langs (kosteloos) of wij bij bij jouw kantoor langs (199 euro – word je fixfin-fan, dan kosteloos)
Klik op één van de buttons en boek direct een demo bij jou of ons!