“To do” wordt snel "done"

Verbeter en automatiseer jouw workflow met fixfin

Workflows met de “w” van wauw!
Hoe vaak krijgen we niet van dienstverleners die fixfin-fan zijn geworden terug dat ze ontzettend veel tijd besparen. 
Ervaar zelf hoe je met fixfin tijd bespaart en (weer / meer) aandacht hebt voor je relaties. 

Minder administratieve taken
en (nog) meer blije relaties

Bespaar kostbare tijd, verminder fouten en reduceer administratieve belasting. Resultaat: snellere en nauwkeurigere service en een nog hogere klanttevredenheid.

Volledige hypotheekflow
conform leidraad AFM

Signaleer de juiste momenten in het volledig geautomatiseerde hypotheekproces en ervaar een soepele en transparante afhandeling van je hypotheekaanvragen.

Nazorg zonder zorgen met
onze slimme nazorgtools

Behoud niet alleen je relaties, maar vergroot ook nog eens je omzet met onze slimme nazorgtools. Hogere klantloyaliteit door betere service.

Workflow functionaliteiten

Zoeken
Branches
Functies Branche

Workflow & todo’s

Werk veel sneller & slimmer! Met ons workflowmanagement. Automatische herinneringen, todo’s + overzicht alle taken.

Incassomodule

Snel en foutloos incasseren. Met uitbetaling binnen 24 uur. ‘No-Risk’ debiteurenbeheer. Verhoog je cashflow.

Nazorgtool

Een geïntegreerde nazorgtool. Je klantinformatie up-to-date. Volautomatisch = moeiteloos. Ondersteun je relatie blijvend!

Feilloze datamigratie

Laat je data door ons migreren. Wij checken op onvolledigheid. Jij begint met een schone lei! Dat werkt wel zo prettig.

VOYZ VOIP koppeling

Ook online optimaal bereikbaar met ‘popup’ functie…wie belt er? Mis geen gesprek / kans meer. Inclusief volledige vastlegging.

Abonnementengenerator

Kant en klare voorbeelden. Begin direct; bespaar veel tijd. Korting en opslag geven. Met herinneringen en opvolging.

Hypotheek-line

Automatisch hypotheekproces. Uiteraard conform wetgeving. Optimale klantreis-beleving. Tijdige signalen in het proces.

Automatische datacheck

Klantdata zijn altijd up-to-date. Automatische, dagelijkse check op wijzigingen in je gegevens. Zo mis je niets en blijf je bij.

Kredietenmap

Ervaar transparantie in lenen. Welke krediet er afgesloten zijn; de looptijd, rente en aflossing; alles is volledig inzichtelijk.

Selecties draaien

Ga van overzicht naar inzicht. Draai uiteenlopende selecties. Met één druk op de knop; top! Geef zo richting aan je bedrijf.

Uploadzone

Upload simpel via “drag & drop” meerdere files en hernoem ze. Realtime inzicht: wie, wat, waar. Voor alle bestandstypes!

Automatisch schadeproces

Meld de schade in mijnfixfin. Alles wordt direct geagendeerd via een automatische workflow. Wikkel elke schade snel af!

Digitaal ondertekenen

Digitaal rechtsgeldig | PKI. Mogelijk voor alle documenten. Volledig in eigen look & feel. Ook SEPA machtigingen

Handig: digitale memo’s

Nooit meer losse notities kwijt of diep nadenken hoe iets zat. Hallo handige digitale memo’s! Eeuwig terug te vinden in fixfin.

Jouw hele kantoor in jouw broekzak

Boost je klankcommunicatie

Meer contact met minder moeite
Sneller antwoorden en meer interactie

Werk overal en dus efficiënter

Volledige toegang tot het fixfin CRM
Al je informatie altijd bij / in de hand

Bevorder je klantloyaliteit 

Altijd het gevoel van bereikbaarheid
Geeft gevoel van waardering 

Verhoog je omzet

Meer tijd = meer aandacht voor relatie
Tevreden relaties nemen meer af

Ervaar het gemak van fixfin met een gratis demo, start vandaag!

Nieuwsgierig naar wat fixfin voor jouw kantoor kan betekenen?

Kijk 4 weken rond in onze software. Ervaar onze gebruiksvriendelijkheid.
Zie hoe makkelijk het werken met fixfin is en word ook fixfin-fan!

Bekijk meer oplossingen

Communicatie

Met geïntegreerde mail; al jouw klantcommunicatie in één systeem!

Management

Zie wat je polisdichtheid is en vind de management info die je nodig hebt.

Integraties

Maak jouw werk makkelijker met superhandige en tijdbesparende integraties.

Onze gebruikers over fixfin

5 /5
Wij willen niet meer anders
Prettig CRM pakket inclusief facturatie, wij willen niet meer anders.
Toon meer
Wouter Geerlig
Supersnelle reactie op vragen
Wij werken al aantal jaar met volle tevredenheid met fixfin voor onze abonnementen. De software kent veel meer toepassingen welke wij niet gebruiken. Ook voor abonnementen is het eigenlijk super gemakkelijk. Daarnaast is de service van het team excellent; altijd bereikbaar, supersnelle reactie op vragen en worden wensen in software ook serieus genomen en doorgevoerd. Dat vind je eigenlijk nergens meer tegenwoordig. Wij geven fixfin daarom het maximumaantal sterren!
Toon meer
Tim Kuiper
Eenvoudige en overzichtelijk voor mijn kantoor en relaties
Al sinds enkele jaren maak ik gebruik van de software van Fixfin. Het bied me op eenvoudige, overzichtelijke (gebruiksvriendelijke) manier ondersteuning voor mijn assurantiekantoor. Daarnaast waarderen mijn relaties de mogelijkheid om op een veilige en overzichtelijke manier mee te kijken en communiceren via hun eigen digitale omgeving (portaal) binnen de Fixfin software. Heb ik een vraag over deze software, laat een reactie vanuit de Fixfin achterban nooit lang op zich wachten. Kortom zeer tevreden met het gebruik, de mogelijkheden en de service!
Toon meer
Kim van Gompel
Alle denkbare oplossingen en continue doorontwikkeling
Fijn CRM pakket met nagenoeg alle denkbare oplossingen en ook continue doorontwikkeld wordt.
Toon meer
Huis en Zekerheid
Wij willen niet meer anders
Prettig CRM pakket inclusief facturatie, wij willen niet meer anders.
Toon meer
Wouter Geerlig
Supersnelle reactie op vragen
Wij werken al aantal jaar met volle tevredenheid met fixfin voor onze abonnementen. De software kent veel meer toepassingen welke wij niet gebruiken. Ook voor abonnementen is het eigenlijk super gemakkelijk. Daarnaast is de service van het team excellent; altijd bereikbaar, supersnelle reactie op vragen en worden wensen in software ook serieus genomen en doorgevoerd. Dat vind je eigenlijk nergens meer tegenwoordig. Wij geven fixfin daarom het maximumaantal sterren!
Toon meer
Tim Kuiper
Eenvoudige en overzichtelijk voor mijn kantoor en relaties
Al sinds enkele jaren maak ik gebruik van de software van Fixfin. Het bied me op eenvoudige, overzichtelijke (gebruiksvriendelijke) manier ondersteuning voor mijn assurantiekantoor. Daarnaast waarderen mijn relaties de mogelijkheid om op een veilige en overzichtelijke manier mee te kijken en communiceren via hun eigen digitale omgeving (portaal) binnen de Fixfin software. Heb ik een vraag over deze software, laat een reactie vanuit de Fixfin achterban nooit lang op zich wachten. Kortom zeer tevreden met het gebruik, de mogelijkheden en de service!
Toon meer
Kim van Gompel
Alle denkbare oplossingen en continue doorontwikkeling
Fijn CRM pakket met nagenoeg alle denkbare oplossingen en ook continue doorontwikkeld wordt.
Toon meer
Huis en Zekerheid

Gebruiksvriendelijk en veilig

Werk in de cloud

In de cloud werken = overal werken
Werk op de manier die bij je past
Niet downloaden, maar inloggen
Verhoog de productiviteit van je kantoor

Bouw jouw eigen CRM

Plug & play – inloggen en beginnen
Niets downloaden of coderen
Kies de modules die jij nodig hebt
Schaalbaar; groeit met je bedrijf mee

Veiliger kunnen we het niet maken

Enige CRM met cyberrisicozekering!
Verder: AVG proof, 2FA en MITM
ISO/IEC 27001 gecertificeerd
Hypertext Transfer Protocol Secure

Veelgestelde vragen

Antwoord op de vragen die het vaakst gesteld worden.
Staat je vraag er niet bij? Bel of mail ons gerust!

Wij hebben speciaal hiervoor een importmodule gebouwd.
Alle relatiedata kun je middels deze module makkelijk zelf importeren.
Let wel; als je zelf gaat importeren, dan voer je in wat er uit je oude CRM stond.

Wil je dat wij het doen?
Dat kan – tegen betaling – ook!
Wij schonen dan de relatiedata die we van jou ontvangen.
Zo begin je met een actuele database.

Je kunt kiezen uit
een maandelijks opzegbaar abonnement
een jaarabonnement
een abonnement voor drie jaa
r

Een abonnement op maat is ook mogelijk.
Neem contact met ons op voor maatwerk.

De incassogelden zijn gewaarborgd middels onze Stichting Derdengelden fixfin.
Uitbetaling door fixfin vindt altijd plaats binnen 12 uur na een incasso of na ontvangst van een betaling.

Superveilig dus.
En…supersnel!

Elke licentie van fixfin is inclusief één gebruiker.
Extra gebruiker/medewerker?
Dan betaal je € 25,- per maand per extra gebruiker/medewerker.
  

Nu zie je overal fixfin.
Maar ben je eenmaal fixfin-fan niet meer.
Wij zetten alles om in jouw huisstijl.
Dus hallo eigen kleuren en logo.
Alles staat in jouw eigen look & feel.

Ja; wij versturen maandelijks automatisch de abonnement facturen naar je relaties.
Ook incasseren we deze ook voor je.
Uiteraard volledig in jouw eigen vertrouwde huisstijl.

Jazeker.
Activeer een abonnement en je komt dan gelijk in de “Demo” omgeving van fixfin. 
Zo zie je gelijk alle mogelijkheden.
Je bent geen licentiefee verschuldigd zolang je in de “Demo” omgeving zit.
Ofwel; je kunt 4 weken lang kosteloos onze software uitproberen.
We vragen niet om een creditcard of andere betaalgegevens.
Na 4 weken stop de demo automatisch.
Maar na het testen ben je vast zo enthousiast
dat je ook fixfin-fan wordt…

Maar natuurlijk!
Je kunt onbeperkt upgraden.
En dat tegen een schappelijk tarief.
Schrik niet van het aantal GB’s dat je nu hebt.
Wij helpen je graag met tekst en uitleg.
Wat neemt de meeste ruimte in en
hoe sla je het beste op?
Het zijn vragen waarop wij het antwoord hebben.

Nee, dat is niet nodig.
Je kunt overal en altijd werken met fixfn.
Wij werken namelijk in de cloud.
Geen zorgen; we hebben het zwaarste beveiligingsniveau!
Dus jouw relatiedata zijn altijd en overal veilig bij fixfin.

Wij leveren ook maatwerk!
Dus wil je een bepaalde combinatie van modules?
Of een ander aantal gebruikers?
Geen probleem bij fixfin.
Wij maken een abonnement op maat en een prijs op maat!

Ervaar het gemak van fixfin met een gratis demo, start vandaag!

Nieuwsgierig naar wat fixfin voor jouw kantoor kan betekenen?

Kijk 4 weken rond in onze software. Ervaar onze gebruiksvriendelijkheid.
Zie hoe makkelijk het werken met fixfin is en word ook fixfin-fan!

fixfin desktop en mobiel

Direct online demo starten

Ervaar fixfin nu zelf!
Geen gedoe, geen wachttijden – start direct een online demo en ontdek hoe fixfin jouw werk makkelijker maakt.
Binnen 30 seconden werk je in fixfin!

Klik op “Demo starten” en ga direct aan de slag!

Online demo of belafspraak

Plan direct jouw online demo of belafspraak!
Wil je zien hoe fixfin werkt en welke voordelen het jou biedt?
Boek eenvoudig een online demo of belafspraak met één van onze experts. Krijg live uitleg, helemaal afgestemd op jouw wensen.

Klik op één van de buttons en boek een demo of belafspraak!

Demo op locatie aanvragen

fixfin live in actie zien?
Dan zijn er twee opties.
Jij komt bij ons op kantoor langs (kosteloos) of wij bij bij jouw kantoor langs (199 euro – word je fixfin-fan, dan kosteloos)

Klik op één van de buttons en boek direct een demo bij jou of ons!

Account
Inloggen
Ga naar Mijnfifin
Oplossingen
Per gebruikssituatie
Speciaal voor jou
Per branche
Op maat gemaak
Functionaliteiten
Vele mogelijkheden
App
Overal werken
Tarieven
Tarieven
Modulaire pakketten
Hulpmiddelen
Video’s
Handige tutorials
Blogs
Leerzame content
FAQ
Veelgestelde vragen
Overstappen
Zelfstandig of uitbesteden
Contact
Wij staan voor je klaar
Over ons
Over het fixfin team

Start nu je gratis demo

Kijk 4 weken rond in onze software; geen betaalgegevens nodig!
Per gebruikerssituatie
Communicatie
Alles op één plek
Workflow
Werk efficienter
Management
Groei met inzicht
Integraties
Veel koppelingen
Branches
Hypotheken
CRM voor hypotheken
Verzekeringen
CRM voor verzekeringen
Fiscaal
CRM voor fiscaal
Allround
CRM voor allround