De app waar je wel wat aan heb(t)

Verbeter je dienstverlening met de fixfin-app

Soms word je echt happy van een app. Dan heeft die toegevoegde waarde in de dienstverlening aan je klanten. En maakt hij het werk voor jou als financieel dienstverlener ook sneller en beter. Hoe ziet zo’n app eruit? En wat kun je ermee?

Happy met de fixfin-app

fixfin heeft een app ontwikkeld met een eigen omgeving voor jou en je klanten. Het wordt dè plek waar je klanten hun financiële zaken en verzekeringen regelen. Niet door in een overvolle mailbox of de spam te zoeken naar jouw mailtjes. Met de fixfin-app heb je alle gegevens overzichtelijk bij elkaar staan en kunnen jij en je klant 24/7 met elkaar communiceren. Zo kun je niet alleen snel antwoord geven op vragen van je klant of gegevens van hem vragen maar het is ook goed voor je klantenbinding, je workflow en je omzet. Want met de fixfin- app gaat je serviceniveau met sprongen vooruit. En daar wordt iedereen happy van.

De fixfin-app is goed voor je omzet

De fixfin-app verhoogt je omzet. Hoe kan dat? Dat kan omdat je altijd dicht bij je klant bent. Je bent er wanneer hij vragen heeft, wanneer hij iets nieuws wil of informatie nodig heeft. Zo heb je meer verkoopmomenten met je klanten. Je kunt ze op de hoogte brengen van belangrijke ontwikkelingen in de markt en aandacht vragen voor aanbiedingen die daarop aansluiten. Gaat de rente weer stijgen? Informeer je klanten hierover via een berichtje; wellicht gaat hij weer een nieuwe hypotheek afsluiten.

Met de fixfin-app praten klanten over jou

Met de fixfin-app verstuur je eenvoudig berichten naar je klanten. Berichten met actuele informatie, relevante feiten en aantrekkelijke aanbiedingen. Als iemand zo’n melding op zijn telefoon krijgt, heb je zijn aandacht. Dat is natuurlijk leuk voor dat moment: het vergroot de klantenbinding. Maar nog leuker is dat het een kans is dat hij daarover gaat praten. Stel dat hij met vrienden of collega’s zit te overleggen en de melding bekijkt. Die informatie wil hij waarschijnlijk ook delen met de groep. Zo bevorder je mond-tot-mond reclame. En dat is nog steeds de krachtigste manier van reclame maken!

Met de fixfin-app versnel je werkprocessen

Met de fixfin-app kun je ook sneller werken. Als jij gegevens van je klant nodig hebt verstuur je die vraag eenvoudig binnen de app. Zodra jij een berichtje in de app plaatst kan je klant gemakkelijk reageren door bijvoorbeeld een bestandje van zijn dropbox of onedrive te uploaden. Hij heeft de telefoon al in zijn hand en kan direct reageren.

Zo kun je snel doorwerken aan je dossier en hoef je niet te wachten tot je klant ’s avonds een document aanlevert (of dat vergeet). Die kostbare tijd ben je nu niet meer kwijt. In de fixfin-app krijg je sneller antwoord en kun je snel weer verder met je werk.

Waarom de fixfin-app wel werkt

Een app moet doen waarvoor hij ontwikkeld is. Hij moet simpel zijn en je moet erop kunnen vertrouwen. Veel CRM’s hebben koppelingen met andere apps. Wanneer je gebruik maakt van verschillende databases is de kans dan ook groot dat er iets misgaat. Bij de fixfin-app is dat anders: die is niet gekoppeld aan andere CRM’s. De fixfin-app, ís het CRM. Het is één op één hetzelfde. Dezelfde database en dezelfde browsercashing. Als je iets uitvoert op de fixfin-app zie je dat gelijk op de desktopversie en andersom. De fixfin-app werkt altijd en werkt snel.

Gratis demo van de fixfin-app?

Op 12 november 2021 lanceren we de fixfin-app in de Google Playstore en de Apple store. Wil jij dichter bij je klanten komen, beter met ze communiceren en ze sneller verder helpen? Schrijf je dan in voor een gratis demo of bekijk de website voor alle functies van de fixfin-app.

Deel:

Recente artikelen

Dit is waar we ons recent mee bezig hebben gehouden.